wtorek, 2 września 2014

GP Wielkopolski #5 - Wałcz

Mój ostatni wyścig w sezonie. I ostatnie ściganie o punkty, czyli koniec "kariery".
Zawody odbyły się 24.08. Ostatnie kilkanaście tygodni raczej się relaksowałem, niż intensywnie trenowałem, ale mimo to wynik w miarę satysfakcjonujący. Tylko 4 min straty do pierwszego w M4, na dystansie 44 km i ósme miejsce. Byłem pozytywnie zaskoczony.

Aktualnie jestem IV w klasyfikacji generalnej, tracąc do podium tylko 2,7 pkt, mając ich 1927,76. Mógłbym jeszcze powalczyć o poprawę miejsca, startując w październiku w Łopuchowie, jednak to oznaczałoby jeszcze miesiąc wyrzeczeń, a tymi się zmęczyłem po 9 wyścigowych sezonach. Dekoracje są przewidziane dla pierwszych szóstek, tak więc i tak będzie okazja do spotkania się rywalami i znajomymi podczas uroczystej gali w Murowanej Goślinie.

Brak komentarzy: