wtorek, 27 maja 2008

Puchar Thule - Chodzież 25 maja

W niedzielę 25 maja gościliśmy w Chodzieży na kolejnej edycji Pucharu Thule Wielkopolskiej Ligii Masters. Zarówno dla mnie jak i dla Marka ten wyścig miał być nauką i treningiem przed nadchodzącym weekendem (Family Cup i MTB Gryf Maraton) Trzeba przyznać, że trening był mocny. Trasa była wymagająca technicznie, a zawodnicy prezentowali bardzo wysoki poziom.
Oprócz nas, Złotów i okolice reprezentowali Wiesław Fidurski (wraz z młodymi zawodnikami Drogowca), Irek Gabrych, Zdzisław Baran i Kazimierz Kowalski.

Od lewej: ja, Irek Gabrych, Zdzisław Baran, Kazimierz Kowalski, Wiesław Fidurski

W głębi Kazik Kowalski

Na pierwszym planie Kazik, potem ja, a w zakręt wchodzi Wiesław Fidurski


Ja podczas zjazdu...


... i podczas podjazdu.

Ja juz po. Irek i Marek dopiero przed wyścigiem.

Marek podczas pokonywania kolejnego okrązenia.

...i kolejnego.


Wyniki ponizej (czasy mogą się róznic ze względu na to, ze niektórzy zawodnicy są dublowani)

Pełna lista dostępna jest tutaj: http://www.gogolmtb.of.pl/


Sławek - 12 (na 24 zawodników w M1) czas - 1.16.06

Marek - 17 (na 24 zawodników w Elicie) czas 1.22.51

Zdzisław Baran - 1 (na 10 w M3) czas 1.07.44

Kazimierz Kowalski - 4 (na 10 zawodników w M3) czas 1.05.59

Wiesław Fidurski - 6 (na 10 zawodników w M3) czas 1.09.11

Ireneusz Gabrych - 10 (na 24 zawodników w Elicie) czas 1.11.03


To była dobra "nauka jazdy", a ponadto dopisała pogoda i sympatyczne towarzystwo.


Tekst: Sławek Dereszkiewicz

Zdjęcia: Tadeusz Dereszkiewicz , Marek Dereszkiewicz

Brak komentarzy: