poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Suchy Las - III miejsce

Pierwszy wyścig po kilkutygodniowej przerwie. Zawody z cyklu Grand Prix Wielkopolski w Maratonach Rowerowych, tym razem gospodarzem był Suchy Las. Na miejsce zameldowaliśmy się z Markiem, był także Andrzej Tomas.
Najpierw odbyła się sesja foto drużyny Goggle Pro Active Eyeawear.
O 11.00 nastąpił start. Zawodników było 317. Dystans 36 i 63 km. Trasa w 50% poprowadzona zostala po asfaltach, co wcale mi się nie podobało. Wszyscy trzej wybraliśmy krótszy dystans.
Po wyścigu nastapilo oczekiwanie na loterię, wyniki i dekoracje. Czas spędziliśmy także w namiocie teamowym przymierzając wszystkie co fajniejsze okulary.
Wyników nie doczekali się wszyscy, lecz tylko zwycięzcy kategorii i dystansów. Miałem szczęscie być wśrod nich. Zająłem III miejsce w M3, z czasem 1:12:25. Dodam, że nie było łatwo. Konkurencja spora, wyścig szybki. Moja średnia to 30,86 km/h. Byłem też pierwszy z naszego teamu na tym dystansie.
Poniżej na trzecim miejscu podium.
Marek 8 miejsce w M3 z czasem 1:15:48, Andrzej też w M3 miejsce 12 - 1:16:41. Na naszym dystansie wystartowało 191 osób, w tym 52 w kategorii M3.
Wyniki.
I jeszcze kilka zdjęć naszego teamowego fotografa.








Sławek

Brak komentarzy: