sobota, 26 maja 2012

Mistrzostwa Wielkopolski - MTB Marathon Cup Czarnków

W skrócie - Mistrzostwa Wielkopolski MTB Marathon Cup w Czarnkowie. Wystartowałem ja, Marek oraz Andrzej Tomas. Wszyscy na dystansie 25 km, co okazało się dobrym wyborem, gdyż dystanse 52 km i 86 km zostały anulowane i to w trakcie zawodów. Powodem było złe oznakowanie oraz jego brak na sporej większości trasy. Trasa była interwałowa i w sporej części poprowadzona po trasie XC, co mi akurat bardzo się podobało.
Zająłem II miejsce w kat. M3, tak więc ja akurat nie mam powodów do narzekań.

Poniżej kilka zdjęć z miasteczka zawodów i z trasy
Team XC-MTB.info w gotowości. Ja to ten w czarnym kasku.

Z lewej Marek, po prawej Andrzej

Ja na finałowych metrach



Zakończenie, czyli podium z braćmi Niewiada z Corratec Team
Wyniki tutaj.

Informacje nt. imprezy na xc-mtb.info pod tym linkiem

foto: Marek, xc-mtb.info, Anna Lasocka

Brak komentarzy: