czwartek, 12 czerwca 2008

Gryf MTB w Witnicy - 1.06.2008

Ponizej relacja Marka z zawodów w Witnicy, które ja tym razem sobie odpuściłem.

W Witnicy w ramach cyklu Gryfa wystartowałem na drugi dzień po zawodach xc w Pile, dlatego nie obiecywałem sobie zajęcia wysokiego miejsca. Trasa okazała się na większości odcinków płaska. Pierwsze 7 km od startu odbyło się w tumanach kurzu w bardzo wysokim tempie. Duże ilości piachu i wysoka temperatura na trasie spowodowały selekcję grup kolarzy. Natomiast w okolicach Bogdańca trasa przebiegała po pagórkach i serpentynach, co stanowiło urozmaicenie tego płaskiego wyścigu. Na podjazdach czasami odczuwałem w nogach wysiłek z poprzedniego dnia. Podczas wyścigu stosowałem się do porad mistrzów z którymi trenujemy: Kazimierza Kowalskiego i Zdzisława Barana. Ich metody i polecana technika jazdy sprawdziły się. Ostatecznie na dystansie 40 km zająłem 7 miejsce w kategorii M2 na 33 zawodników, a w klasyfikacji open 9 miejsce na 100. Podsumowując, z przebiegu wyścigu, jak i wyniku jestem zadowolony.

Marek

Brak komentarzy: