poniedziałek, 12 lipca 2010

Thule - Połczyn Zdrój 10.07.2010

W sobotę 10.07 wziąłem udział w kolejnej odsłonie cyklu Thule. Tym razem w Połczynie Zdroju. Tym sposobem postanowiłem rozpocząć urlop.
Pogoda dodała od siebie dodatkowe utrudnienie - 35'C w cieniu.
Sama trasa, jak dla mnie, była dość technicznie wymagająca, delikatnie mówiąc. Dlatego też skupiłem się na tym, aby dojechać w całości do mety.

Udało się. Miejsce VIII w M1 (w-g nieoficjalnych wyników), to mniej więcej to czego się spodziewałem. Któryś z zawodników, udzielając na mecie wywiadu redaktorowi Kurkowi powiedział krótko: "To było piekło".
S.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Masz jakies zdjecia ? Zobacz moje wejdz na YT wpisz tam Połczyn Zdrój - Trasa ThuleCup 2010

PioTrek KoFi GG667744

Ryder pisze...

Fajne te filmy na YT! Będzie pamiątka. Zdjęć niestety nie mam żadnych.